Forums Netwerkvragen Klanttevredenheidsonderzoek (juli 2018)

0 reacties, 1 stem Als laatst bijgewerkt door  Thies Peters 4 maanden, 3 weken geleden
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #2067

    Thies Peters
    Sleutelbeheerder
    @thies

    Achtergrond
    Sinds kort kunnen slachtoffers die een aanvraag bij het Schadefonds indienen dit volledig digitaal doen. Daarnaast kunnen zij de status en voortgang van de behandeling van hun aanvraag volgen in een persoonlijk, digitaal dossier.
    Het Schadefonds is ook bezig met het ontwikkelen van een nieuwe website met een quickscan. Die quickscan informeert slachtoffers of in hun geval sprake kan zijn van een zinvolle aanvraag bij het Schadefonds.

    Het Schadefonds wil graag weten wat de gebruiker van deze producten vindt en onderzoek doen naar de klanttevredenheid. Wij denken aan:
    – Gedurende het klantcontact om feedback vragen. Is de benodigde informatie vindbaar en begrijpelijk op de website, is het e-mail contact zinvol, de quickscan duidelijk?
    – Structureel onderzoek. Na ontvangen van de beslissing (een steekproef van) slachtoffers per e-mail benaderen met een (behapbare) vragenlijst.
    – Slachtoffers na het ontvangen van de beslissing vragen of wij ze later mogen benaderen voor beleidsmatig onderzoek.

    Vraag
    Heeft jouw organisatie ervaring met dit soort onderzoek naar klanttevredenheid?
    Wij horen graag hoe jullie dit hebben aangepakt, op welke manier(en) jullie onderzoek doen naar klanttevredenheid en wat hierbij goed of juist minder goed werkt.
    Jullie ervaringen kunnen ons helpen bij het ontwikkelen van een zinvol klanttevredenheidsonderzoek.
    Bij voorbaat dank voor je reactie!

    Contact
    Corinne Kalter
    e-mailadres c.kalter@schadefonds.nl

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.